قطعه «دختر خورشید» با صدای مهرزاد خواجه امیری

Download New music mehrzad khajeamiri - Daughter of The sun

photo 2021 08 08 05 41 34

آوای فردا: مهرزاد خواجه اميرى آهنگساز و نوازنده مطرح ايرانى است که هم در عرصه موسیقی بیکلام به ویژه ژانر نیو ایج و هم موسیقی پاپ فعالیت می کند؛ اما با توجه به سلیقه شخصی و تجربه اش، بیشتر تمرکز خود را روی موسیقی بیکلام گذاشته است و از ریسک پذیری و فعالیت در سبکی که در ایران مهجور مانده و علاقه مندان کمتری دارد ابایی نداشته و سعی کرده است مخاطبان بیشتری را به سمت موسیقی بیکلام جذب کرده و انواع سبک های نیوایج، ورد موزیک و آمبیانت را در ایران رواج دهد. وی در این راه بسیار خوش درخشیده و توانسته است جایزه های جهانی را نیز برای ایران به ارمغان آورد.

او این بار اثر “دختر خورشید” را با اهتمام مؤسسه فرهنگى هنرى هنرآفرينان آواى جم منتشر كرده است و با ترکیب ساز ویلنسل و پیانو و ایجاد فراز و فرودهای جذاب در این اثر، سعی بر دلنشین تر کردن “دختر خورشید” کرده است.

اجراى پيانو و تنظيم اين قطعه نيز همانند آهنگسازى آن، به عهده مهرزاد خواجه اميرى بوده و نوازندگی ساز ویلنسل را نیز مهرداد عالمی بر عهده داشته است.

 

باکس دانلود کد پخش آنلاین
دانلود آهنگ دختر خورشید کیفیت ۳۲۰ DOWNLOAD
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از این هنرمند
Warning: Undefined variable $term in /home2/avayepop/domains/avayefarda.com/public_html/wp-content/themes/afarda/single-music.php on line 267
00:00
00:00
هنرمندان
آرشیو هنرمندان ...