اخبار هنرمندان موسیقی


آخرین آلبوم ها
IMG 20171218 121456

اولین تور کنسرت پاییزی سیروان خسروی در تهران

سیروان اولین تور کنسرت پاییزی خود در تهران را اجرا کرد

آوای پاپ_سایه برین: ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ساعت ۱۹ و ۳۳ دقیقه ی شب، اجرای سومین روز از اولین تور کنسرت های تهران سیروان خسروی در پاییز آغاز شد. قبل از اجرای کنسرت، تیزر تبلیغاتی سان استار که اسپانسر سیروان و زانیار خسروی است برای مخاطبان پخش شد. تیزری که با حضور زانیار خسروی ساخته شده بود! سپس طبق معمول همیشه تیزر کوتاهی از کنسرت های سیروان با آهنگ “بازم بتاب” پخش شد و هیجان حاضران را برای دیدن سیروان و اعضای گروهش چندین برابر کرد.
سیروان کنسرت خود را با قطعه ی “نه نرو” آغاز کرد و پس از آن قطعاتی که اجرا شدند به ترتیب بارون پاییزی، تعجب نکن، خیلی روزا گذشت، قاب عکس خالی، اره، عاشقتم، زیبا ترین اتفاق ، خاطرات تو، سوژه هات تکراریه، نمی رم عقب، کجایی تو، اگه تو مال من نیستی ‌، برگرد، این جا جای موندن نیست و دوست دارم زندگی رو بودند که قطعه ی “این جا جای موندن نیست” برای اولین بار اجرا می شد.

یکی از زیبایی های کنسرت سیروان خسروی، ویدیو هایی است که همزمان با اجرای قطعات موسیقی، برای حاضران نمایش داده می شود. در این کنسرت هم مانند تمام کنسرت های سیروان، ویدیو های جالبی به نمایش در آمد اما جالب توجه ترین ویدیو، برای موزیک “نمی رم عقب” بود. این موزیک همکاری مشترک سیروان و زانیار است و ابتکار جالبی برای ویدیوی این قطعه در نظر گرفته شده بود. ویدیویی از زانیار خسروی در سالن پخش شد و حاضران توانستند قسمت هایی را که زانیار خسروی خوانده بود با صدای خودش بشنوند و با تصویر خودش ببینند، هرچند که به گفته ی سیروان جای خودش در سالن خالی بود!

در اجرای موزیک “اگه تو مال من نیستی” سیروان طبق عادت همیشگی خود در کنسرت هایش، از حاضران تست صدا گرفت! سیروان آواهای زیبایی را با ریتم آهنگ خواند و از مخاطبان خواست که تکرار کنند. این کار مثل همیشه به اجراهایش شور و هیجان اضافه کرد. این بخش از کنسرت سیروان (که در تمام شهر ها اجرا می شود) بسیار مورد پسند مخاطبان این خواننده است!
سیروان همچنین بعد از اجرای قطعات “خاطرات تو” و “آره” با مخاطبان خود شوخی کرد و گفت :(نصف مردم قسمت هایی از این دو موزیک را اشتباه می خوانند!) و ضمن اصلاح اشتباه مخاطبان اضافه کرد:(اگر باز هم اشتباهی دیدم تذکر می دهم!)

قطعه ی “زیبا ترین اتفاق” نیز همانند نامش، یکی از اتفاقات زیبای این اجرای سیروان را رقم زد. این آهنگ، ریتمی آرمش بخش دارد و هنگام اجرای این آهنگ، حاضران با روشن کردن چراغ قوه های تلفن همراهشان، به سالن زیبایی و شکوه خاصی بخشیدند تا سیروان هنگام اجرا با یک سالن رویایی مواجه باشد!

سیروان در ادامه ی کنسرت خبر داد که کمپانی آب میوه ی سان استار (اسپانسر سیروان و زانیار خسروی) قرار است سیروان و زانیار و چند تن از هواداران را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بفرستند که هیجان بسیار زیاد حاضران در سالن را به دنبال داشت!
نحوه ی چیدمان و شرکت نوازندگان در هنگام اجرای قطعه ی “کجایی تو” طبق معمول همیشه ی اجرای این آهنگ زیبا بود. گروه نوازندگان سیروان خسروی در این کنسرت عبارت بودند از: مرتضی مسگر، امیر دانایی، طاها مظاهری، مجید پروریان، یاشا حکمی و نریمان نائمی. هنگام اجرای قسمت های موزیک بی کلام این قطعه، سیروان با امیر دانایی، مجید پرویان و طاها مظاهری در یک ردیف می ایستد و همراه با آنان می نوازد (گیتار) و نریمان نائمی (نوازنده ی ساکسیفون) با آنان همکاری می کند.

همان طور که در بالا نیز گفته شد، آخرین قطعه ی اجرا شده ” دوست دارم زندگی رو” بود. پس از اجرای این موزیک حاضران خواستند که این قطعه دوباره اجرا شود. سیروان گفته ی حاضران را پذیرفت اما متاسفانه به دلیل بلند شدن چند نفر از حاضران از جای خود، سیروان از تصمیم خود صرف نظر کرد و به این ترتیب سانس اول کنسرت در ساعت ۲۱ و ۱۱ دقیقه ی شب به پایان رسید.

لازم به ذکر است در این اجرا که به همت شرکت آوای فروهر و تهیه کنندگی برادران حاتم پور برگزار شد کمپانی سان استار، با اعمالی مثل پذیرایی با آب میوه ی اسمارت سان استار از حاضران، عکس با بیلبورد تبلیغاتی سیروان و سان استار و…. حضور فعال داشت و از مخاطبان استقبال کرد.
در ادامه از شما دعوت می شود تا اجرای تهران سیروان خسروی را از نگاه مریم سینایی تماشا کنید.

منبع اختصاصی آوای پاپ

تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2017     /     چاپ این صفحه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط

آخرین اخبار موسیقی ایران

«سنگ تراش» محمد مبارکی منتشر شد

گزارش تصویری کنسرت معین زندی در تهران

نخستین شب نغمه‌های اذان ایرانی برگزار شد

گزارش تصویری کنسرت فرزاد فرزین در تهران

” شب نغمه‌های اذان ایرانی ” روی صحنه می‌رود

گزارش تصویری کنسرت آرش و مسیح در تهران

پیمان ملکی خواننده تیتراژ پایانی ” به خانه برمی‌گردیم ” شد

گزارش تصویری کنسرت حامیم در تهران

روزبه بمانی در تهران به روی صحنه رفت

گزارش تصویری کنسرت مجید رضوی در تهران

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال 1403

تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت

حمید البرز با «دیوونگی» به دنیای موسیقی می آید

تابلوموزیکال تار و تاریخ برای روز بزرگداشت سعدی

آثار جدید علی نبوتی به زودی منتشر می‌شود

گزارش تصویری کنسرت آرمین زارعی در تهران

تک آهنگ «بی بدن» با صدای چاوشی منتشر شد

«به نام ایران» در تالار وحدت اجرا شد

آغاز فعالیت حامد برادران با هنرمندان بین المللی

«تار و تاریخ » را در جنگل حرا تماشا کنید/ قصه یک گیاه اسطوره‌ای

آثار جدید سهیل ماسان در صف انتشار

اثر جدید فرشید کاکاوند با نام «ساقی» منتشر شد

موسیقی فولکلوریک «عاشیقی» استان مرکزی ثبت ملی شد

اجرای پروژه «و تو هم برنگشتی» مهیار علیزاده آغاز شد

اجرای «ارکستر باس» در هجدهمین شب موسیقی ارسباران

آثار جدید سهیل ماسان در صف انتشار

تار و تاریخ با محرم اسرار در معبد آناهیتا

احتمال اجرای هنرمندان ترکیه ای و پاکستانی در تالار وحدت

تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید

معنی ضرب المثل جوینده یابنده است

هنرمندان
آرشیو هنرمندان ...