اخبار هنرمندان موسیقی


آخرین آلبوم ها
چارتار 20 1

آشوب آرامش بخش چارتار در برج میلاد

طرفداران گروه چارتار اولین روز از هفته خود را با انرژی آغاز کردند

آوای پاپ_دنیا باقری: شنبه یازدهم شهریور ماه جاری، برج میلاد میزبان گروه چارتار بود؛ که با وجود تاخیر، با اجرای بیش از ١٥ تک آهنگ از آلبوم های خود؛ فراتر از زمان در نظر گرفته شده، دل طرفداران خود را به دست آوردند.

این گروه مردمی، اجرای خود را با آهنگ بی نظیر “هندسه” آغاز کرده و با هنرنمایی وصف ناپذیر “آیدین ترکیان” با ساز “کمانچه” همه را غافلگیر کردند.
گرمای نور قرمز موجود در فضای سالن و شرکت کنندگان به همراه اجرای آهنگ شنیده نشده به نام “برهنه” به جای سرمای سالن نشست و غوغا به پا کرد!
اگرچه طرفداران حاضر در قسمت بالکن، کمی از نارسايى صدای خواننده و گروه موسیقی گله مند بودند اما نگرانی “آرمان گرشاسبی” و تلاش هاى وی در جهت رفع این مشکل و جلب رضایت حضار تا لحظات پایانی کنسرت قابل ستودن بود. البته صدای بلند موسیقی و مبهم شنیدن شدن متن از جمله مشکلاتی بود که کمی حضار ابتدای سالن را آزرده خاطر می کرد.
گروه دوست داشتنی چارتار، با اجرای چهارمین آهنگ خود به نام “آسمان زمین می خورد” تمام حاضرین در سالن را به هم خوانی واداشت؛ که این هم صدایی بی نظیر، برج میلاد را به لرزه درآورد!
“مهرداد عالمی” و “میلاد عالمی” به ترتیب نوازندگان “ویولن سل” و “ویولن” به همراه “آرین قیطاسی” نوازنده “ابوا”، “دارا دارایی” نوازنده “گیتار باس”، “آرش پژندمقدم” نوازنده “درامز”، “اشکان آبرون” نوازنده “کیبورد” و “کیان ایرجی” نوازنده “گیتار الکتریک” از جمله دیگر نوازندگان در کنار خواننده این گروه “آرمان گرشاسبی”، شبی خاطره انگیز را برای طرفداران خود رقم زدند.
همچنین آرمان گرشاسبی نوید از انتشار سومین آلبوم از گروه چارتار را پس از ماه های محرم و صفر، داد که البته در انتها اضافه کرد:
“حالا که دوران آلبوم و انتشار در مغازه ها به صورت سی دی فروشی به سر آمده، ما در نظر داریم که شاید قطعات آلبوم جدید خود را در هفته های متوالی و به صورت تک آهنگ در فضای مجازی به سمع هواداران خود برسانیم. اگرچه تا پیش از کنسرت هم، چنین برنامه ای را داشتیم؛ اما با وجود میکس با دقت و وسواس چند آهنگ، باز در آخر پشیمان شدیم!”
کنسرت ١١ شهریور گروه چارتار، مهمان آهنگ “هیچ در هیچ” با سبک موسیقیایی” بیات ترک” بود که شنوندگان را مست، و سرشار از شعف کرد!
به گفته خواننده این گروه:
“این سبک از آهنگ که برای اولین بار توسط گروه چارتار اجرا شده است، سبکی متفاوت از آهنگ های شنیده شده از ما می باشد و دلیل جای گرفتن آن در آلبوم دوم هم این بوده که ما دوست داشتیم چارتاری ها آن روی دیگر سکه را هم ببینند!”
و در ادامه اضافه کرد:
“چه بسا پیش از این گوش بسیاری از شما عزیزان با سبک “بیات ترک” با شنیدن اذان جناب آقای “موذن زاده” و همچنین تصنیف هایی از خوانندگان مطرح ایران چون جناب آقای استاد “محمدرضا شجریان”، “غلامحسین بنان” و “شهرام ناظری” آشناست.
همچنین این خواننده جوان اما با تجربه، با اجرای بخش های بسیار کوتاهی از این تصنیف های دل نواز، همه را بر روی صندلی های خود میخکوب کرد و گویی پلی در میان تمامی شنوندگان حاضر، از پیر تا جوان زد…
دیگر آهنگ اجرا شده، تک آهنگ جدید از آلبوم انتشار نشده آن ها بود که همه را به سکوت واداشت و آرامش را به جان شنوندگان تزریق کرد.
شایان به ذکر است؛ چارتار به عهد خود وفا کرد و بیش از وقت تعیین شده برای طرفداران خود اجرایی حیرت انگیز را به نمایش گذاشت. قسمت هایی از “زن دیوانه” و “حضور اتفاقی” از جمله آهنگ های پایانی اجرای این عزیزان بود. همچنین درخواست طرفداران و رسم همیشگی، منجر به آن شد که آهنگ “آشوبم” به عنوان حسن ختام برگزیده شود. تمامی شرکت کنندگان حاضر در سالن، به درخواست گروه، ایستاده و شانه به شانه این آهنگ خاطره ساز را در کنار هم اجرا کردند و شبی به یاد ماندنی را رقم زدند…

در انتها تصاویر این اجرا از دریچه نگاه موژان کشانی می بینید.
تنظیم: مهناز جامی

منبع: اختصاصی آوای پاپ

  • برچسب ها
تاریخ انتشار : 3 سپتامبر 2017     /     چاپ این صفحه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط

آخرین اخبار موسیقی ایران

مهدی ایوبی: پنجمین جایزه افشین یداللهی برگزار می‌شود

«سنگ تراش» محمد مبارکی منتشر شد

گزارش تصویری کنسرت معین زندی در تهران

نخستین شب نغمه‌های اذان ایرانی برگزار شد

گزارش تصویری کنسرت فرزاد فرزین در تهران

” شب نغمه‌های اذان ایرانی ” روی صحنه می‌رود

گزارش تصویری کنسرت آرش و مسیح در تهران

پیمان ملکی خواننده تیتراژ پایانی ” به خانه برمی‌گردیم ” شد

گزارش تصویری کنسرت حامیم در تهران

روزبه بمانی در تهران به روی صحنه رفت

گزارش تصویری کنسرت مجید رضوی در تهران

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال 1403

تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت

حمید البرز با «دیوونگی» به دنیای موسیقی می آید

تابلوموزیکال تار و تاریخ برای روز بزرگداشت سعدی

آثار جدید علی نبوتی به زودی منتشر می‌شود

گزارش تصویری کنسرت آرمین زارعی در تهران

تک آهنگ «بی بدن» با صدای چاوشی منتشر شد

«به نام ایران» در تالار وحدت اجرا شد

آغاز فعالیت حامد برادران با هنرمندان بین المللی

«تار و تاریخ » را در جنگل حرا تماشا کنید/ قصه یک گیاه اسطوره‌ای

آثار جدید سهیل ماسان در صف انتشار

اثر جدید فرشید کاکاوند با نام «ساقی» منتشر شد

موسیقی فولکلوریک «عاشیقی» استان مرکزی ثبت ملی شد

اجرای پروژه «و تو هم برنگشتی» مهیار علیزاده آغاز شد

اجرای «ارکستر باس» در هجدهمین شب موسیقی ارسباران

آثار جدید سهیل ماسان در صف انتشار

تار و تاریخ با محرم اسرار در معبد آناهیتا

احتمال اجرای هنرمندان ترکیه ای و پاکستانی در تالار وحدت

تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید

هنرمندان
آرشیو هنرمندان ...