اخبار هنرمندان موسیقی


آخرین آلبوم ها
گلاب 19

کنسرتی با بن مایه عشق و احساس

اولین کنسرت امیرعباس گلاب در سالن میلاد برگزار شد

 

‎آوای پاپ _ نسیم احمدی : امیرعباس گلاب سرانجام پس ازه عشق و احساس  ده سال عبور از فیلترهای فراوان و سختی های مسیر اخذ مجوز ، 9 و 10 مرداد ماه طی چهار سانس در سالن میلاد میزبان طرفدارانش بود .

‎ترافیک حاکم بر چمران و در نهایت سئول در دیر رسیدن حضار به سالن کنسرت بی تاثیر نبود و برخی در آخرین دقایق قبل از اجرا و برخی هم در دقایق ابتدایی آن به سالن میلاد رسیدند به گونه ای که هنگامی که نور سالن گرفته شد باز هم صندلی های خالی خودنمایی می کردند.

‎پخش تیزر تبلیغاتی موسسه اکسیر نوین سبب شد قدری از هیجان حاضرین کاسته شود و تشویق های منقطع شان باعث ایجاد جو خوبی در سالن بشود .

‎با شمارش معکوس از 60 هر لحظه حضور امیرعباس گلاب به روی استیج نزدیک تر می شد و هر قدر اعداد به سمت یک سوق می خوردند ، هیجان سالن بیشتر می شد و صدای جیغ های متمادی حضار سالن را بیش از پیش متشنج می کرد.

‎باریکه های نور آبی رنگ ، نماد ضربان قلبی که بر روی مانیتورها به نمایش در آمده بود ، حضور نوازندگان روی صحنه و نواختن پیش در آمد قطعه آغازین ، همه و همه با یکدیگر در ایجاد استرسی توام با هیجان در سالن هم پیمان شده بودند.

‎سرانجام صدای امیرعباس گلاب از پشت صحنه به گوش رسید که در حال اجرای قطعه ” تو از کجا پیدات شد ” با ترانه ای از زهرا عاملی بود و در حین خواندن با همراهی بی نظیر ساکسفون آرین قیطاسی به روی صحنه آمد .

‎او پس از پایان اولین قطعه و سلام و احوالپرسی اضافه کرد : دیدین بالاخره تلاشم اثر کرد ، من یک همچین روزی رو می دیدم.در این 10 سال من اصلا آرامش نداشتم ، خیلی سخت است که خودت آرامش نداشته باشی ولی آرامش منتقل کنی ؛ تنها دلیلش این بود که یک نفر از بچگی در گوش من می گفت تو باید خواننده بشی ، تو باید کنسرت بگذاری و آرزویم را برآورده کنی . خیلی خوشحالم که این شب اتفاق افتاد و مادرم به آرزوش رسید . اگر ذره ای تاثیر گذار بودم توی خاطرات شما چند دقیقه برای مادرم دست بزنید .

‎در ادامه پیرامون اجرای قطعه بعدی اضافه کرد : هممون یه قله ای داریم در زندگی که دوست داریم فتحش کنیم ، قطعه ای بعدی که میخواهم اجرا کنم به نام قله و هم نام با آلبوم من است .

‎اثر سومی که برای ادامه این اجرای سراسر احساس انتخاب شده بود ، “دیوونه” نام داشت که با همراهی مثال زدنی طرفدارانش همراه شد .

‎همچنین قطعه “ازدواج” ، قطعات “خدایا کجایی ” “زیبای لعنتی” “هوس کردم” “بخشش” “غممو” در قالب ریمیکس را نیز در ادامه اجرا کرد.

‎”دلخوشی” ، “قبل از تو” و “ستایش” عنوان آثار دیگری بود که با نوازندگی پیانو “رضا تاجبخش” در این کنسرت به اجرا رسید.

‎پس از اجرای قطعه “بانو جان” نوبت به اجرای آنپلاگد قطعه محبوب “عشق تو” رسید که با نوازندگی گیتار “کیان دارات” همراه بود . ستاره باران سالن میلاد با نور گوشی ها و همخوانی بی وقفه حضار با امیرعباس باعث شد که بغض فروخورده و از سر شوقش سرانجام سر باز کند و “عشق تو” با چاشنی اشک شوق او از تماشای طرفدارانش پس 10 سال روی استیج همراه شود.

‎قطعات ” فقط برو” ، “لعنت” با همراهی ” امین قباد” و در اخر” بریم دريا”در این اجرا به ثمر رسید .

‎عرفان پاشا ( ویولن) ، آرین قیطاسی (ساکسفون) ، سهراب رمضان زاده (درامز) ، امیر محمدی (کیبورد) ، عرفان قوی قلب (پرکاشن) ، فرزاد رضایی (گیتار) ، میلاد جوزی (گیتار) ، بهرنگ معتمدی ( ویولن سل) ، پیمان جوینده ( پیانو) ، سعید شمس (کیبورد) از اعضای گروه ارکستر امیرعباس گلاب به رهبری مهیار رضوان ( گیتار) بودند که او را در این کنسرت همراهی کردند.

‎در کنسرت او مهمانان ویژه ای نیز حضور داشتند که آن جمله می توان به رضا تاجبخش ، کیان دارات ، بابک جهانبخش ، مهیار ضمیری ،سیامک عباسی،مهدی جهانی ، علیرضا آذر ، علی شمس ، امین قباد و … اشاره داشت .

‎شایان ذکر است این کنسرت به همت موسسه اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده به ثمر رسید .
همچنین شرکت آراد کنسرت به مدیریت  سعيد سال افزون و ميلاد ماهان که مدیریت برنامه های امیرعباس گلاب را برعهده دارند در سالن حضور داشتند و  به زودی و به همت این شرکت و با همراهی گروه ارکستر پرانرژی اش 19 مرداد ماه در سرزمین ریتم و موسیقی ، بندرعباس ، در تالار شهید آوینی به دیدار طرفداران جنوبی شان خواهند رفت .

‎منبع : اختصاصی آوای پاپ

 

تاریخ انتشار : 2 آگوست 2017     /     چاپ این صفحه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط

آخرین اخبار موسیقی ایران

«سنگ تراش» محمد مبارکی منتشر شد

گزارش تصویری کنسرت معین زندی در تهران

نخستین شب نغمه‌های اذان ایرانی برگزار شد

گزارش تصویری کنسرت فرزاد فرزین در تهران

” شب نغمه‌های اذان ایرانی ” روی صحنه می‌رود

گزارش تصویری کنسرت آرش و مسیح در تهران

پیمان ملکی خواننده تیتراژ پایانی ” به خانه برمی‌گردیم ” شد

گزارش تصویری کنسرت حامیم در تهران

روزبه بمانی در تهران به روی صحنه رفت

گزارش تصویری کنسرت مجید رضوی در تهران

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال 1403

تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت

حمید البرز با «دیوونگی» به دنیای موسیقی می آید

تابلوموزیکال تار و تاریخ برای روز بزرگداشت سعدی

آثار جدید علی نبوتی به زودی منتشر می‌شود

گزارش تصویری کنسرت آرمین زارعی در تهران

تک آهنگ «بی بدن» با صدای چاوشی منتشر شد

«به نام ایران» در تالار وحدت اجرا شد

آغاز فعالیت حامد برادران با هنرمندان بین المللی

«تار و تاریخ » را در جنگل حرا تماشا کنید/ قصه یک گیاه اسطوره‌ای

آثار جدید سهیل ماسان در صف انتشار

اثر جدید فرشید کاکاوند با نام «ساقی» منتشر شد

موسیقی فولکلوریک «عاشیقی» استان مرکزی ثبت ملی شد

اجرای پروژه «و تو هم برنگشتی» مهیار علیزاده آغاز شد

اجرای «ارکستر باس» در هجدهمین شب موسیقی ارسباران

آثار جدید سهیل ماسان در صف انتشار

تار و تاریخ با محرم اسرار در معبد آناهیتا

احتمال اجرای هنرمندان ترکیه ای و پاکستانی در تالار وحدت

تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید

معنی ضرب المثل جوینده یابنده است

هنرمندان
آرشیو هنرمندان ...