اخبار هنرمندان موسیقی


آخرین آلبوم ها
photo ۲۰۱۷ ۰۶ ۱۳ ۲۲ ۰۹ ۳۸

قلب ساعتى با صدای احسان خواجه‌امیری

اظهارات مهدی ايوبی و ميلاد بابایی در رابطه با حواشی قلب ساختی

آواي پاپ _ نسيم احمدي : احسان خواجه اميري خواننده طراز اول اين روزهاي موسيقي پاپ ، به تازگي خبر انتشار قطعه جديد خود را در صفحه اش منتشر كرد .

خواجه اميري چند روز پيش ويديويي را در صفحه رسمي اينستاگرام خود قرار داد و به طرفدارانش نويد انتشار قطعه اي جديد را داد . با اين وجود كه رهبر اركستر وي ، هومن نامداري ، پايان همكاري خود با وي را نيز اعلام كرده بود طبيعتا تصميمات جديدي را هم براي گروه خود در سر مي پروراند كه در آينده اي نه چندان دور از آن رونمايي خواهد كرد.

ميلاد بابايي آهنگساز قطعه جديد احسان خواجه اميري ، قلب ساعتي ، با قرار دادن متني در اينستاگرام خود خبر جايگزيني احسان خواجه اميري به جاي شادمهر عقيلي را منتشر كرد .

وي خاطر نشان كرد با اينكه شادمهر عقيلي موافقت خود را براي خواندن اين قطعه با ترانه مهدي ايوبي اعلام كرده بود ، اما در آخرين لحظات راي او برگشت . بابايي علت اين امر را عقايد اطرافيان شادمهر عقيلي و تلاش آنها براي نخواندن اين قطعه مطرح كرد.

همچنين در رابطه با كاور بودن اين قطعه اضافه كرد : دوستاني كه بر اين عقيده بودند كه اين قطعه كاور است و به همين علت آقاي عقيلي اين كار را لغو كرده اند ، اصل اين قطعه را براي من بفرستند چون خيلي مشتاقم بدانم چه ملودي اي را كاور كرده ام .

و در آخر نيز اشاره كرد كه ترانه بي نقص مهدي ايوبي جاي هيچ ترديدي در رابطه با ضعيف بودن ترانه نگذاشته است و خوشحالي خود را از اين بابت كه سرانجام اين كار توسط احسان خواجه اميري به ثمر خواهد رسيد ، بيان كرد.

مهدي ايوبي ترانه سرا اين اثر نيز در رابطه با اظهارات پيش آمده از ابهامات اين تصميم پرده برداشت :

شادمهرعقیلی از همون شب اول (چهارم فوریه 2017) كه ماکت قلب ساعتی به دستش رسید و اونو یه شبه تنظيم كرد بسيار زياد دوستش داشت، اما نمي دونم تو اين فاصله چه اتفاقاتي افتاد كه طبق صحبتي كه هفته ي گذشته با هم داشتيم متوجه شدم از پخش كار منصرف شده و شخص ایشون با توجه به این که اعتقاد داشت کار بسیار زیباست و نباید تو انتشارش وقفه بیفته، از من خواست اونو به یه خواننده ی خوب دیگه واگذار کنم که حیف نشه و تمام مدارک این مکالمه به صورت مکتوب موجوده و اگه این بداخلاقی ها و دروغ گویی ها ادامه پیدا کنه مجبور می شم علی رغم میل باطنیم منتشرشون کنم که اون وقت حقیقتن روسیاهی می مونه به ذغال!
بعد از اين گفت و گو، من و ميلاد به عنوان مولف و مالك اثر نمی تونستیم این ترک رو نادیده بگیریم و از اونجایی که از طرفی کار خوب باید به گوش مخاطب برسه و از طرف دیگه خواست خود شادمهر هم همین بود، تصميم گرفتيم قلب ساعتي رو به احسان عزيز واگذار كنيم و خیلی جالبه که حتی همین دیشب هم که با شادمهر جان صحبت کردم خیلی خوشحال و راضی بود از واگذاری کار به احسان خواجه امیری و از من خواست حاشیه ها رو نادیده بگیرم و کار خودمو بکنم! که البته باز هم مدارکش به صورت مکتوب موجوده! و خواهشن دوستان کاری نکنن که مجبور شم از خصوصی ترین مکالماتمون در فضای مجازی پرده برداری کنم!
شما مخاطبین فهیم بعد از پخش كار با اجرای احسان عزيز متوجه خواهيد شد که اتفاقات و دلایلی که باعث شد شادمهر علی رغم اون همه علاقه از پخش قلب ساعتی منصرف شه هر چه كه بوده فني نبوده و واقعا برام جالبه که در بیانیه ی سرسری و بچه گانه ی منتشر شده که متاسفانه هیچ اسمی هم زیرش نیست و همه ی نویسندگانش پشت اسم کانال شادمهر مخفی شده ن، اشاره می شه کار ایرادهایی داشت که توسط سازندگانش برطرف نشد! عزیزان توجه داشته باشید که چیزی که با صدای احسان عزیز می شنوید دقیقن مطابقه با همون ماکت اولی که به شادمهر دادیم و آیا احسان خواجه امیری که تجربه ی همکاری با بهترین های موسیقی پاپ بعد از انقلابو تو کارنامه ش داره نمی تونسته متوجه این ایرادها بشه و کار رو منتشر نکنه و یا حداقل اصلاح کنه و بعد منتشر کنه؟!
ما به عنوان تيم توليد اثر وظيفه داريم به هنر خودمون احترام بذاريم و با کار خوب و درست تو این مارکت پیشرفت کنیم نه با توهين و افترا و زيرآب زدن! پس از شما هوادارهای فهیم و دوست داشتنی شادمهر عقیلی انتظار دارم با فکر و قضاوت درستی که دارین به جاي اينكه تو صفحات من و ميلاد و احسان عزيز دنبال جواب سوالهاتون بگردين برين سراغ دلايل و مسببين اصلي اين اتفاق، خوشبختانه قلب ساعتي شانس اينو پيدا كرده كه با صداي درستي منتشر بشه و شما بتونيد درست مقايسه كنيد، نتیجه بگیرید و سره رو از ناسره تشخیص بدین! اجازه ندین افراد سودجو و خودخواه از احساست شما به نفع خودشون استفاده کنن! اجازه ندین ماه پشت ابر بمونه دوستان!
من مهدی ایوبی اعتراف می کنم که لحظات بسیار دلچسبی رو در کنار شما شادمهریای دوست داشتنی گذروندم و تا ابد هم عاشقتون می مونم
حتی اگه ازم متنفر باشین چون اعتقاد دارم تنها چیزی که تو جهان منتشر می شه و به یاد گار می مونه مهربونیه.

يقينا عقايد و تصميم هر دو خواننده و عوامل اين اثر قابل احترام است و به دور از هر گونه موضع گيري و پيش داوري بايد منتظر انتشار اين قطعه با صداي بي بديل احسان خواجه اميري بود.

منبع : اختصاصي آواي پاپ

  • برچسب ها
تاریخ انتشار : 14 ژوئن 2017     /     چاپ این صفحه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط

آخرین اخبار موسیقی ایران

گزارش تصویری کنسرت بهنام بانی در تهران

گزارش تصویری کنسرت حامیم در تهران

مهدی ایوبی: پنجمین جایزه افشین یداللهی برگزار می‌شود

«سنگ تراش» محمد مبارکی منتشر شد

گزارش تصویری کنسرت معین زندی در تهران

نخستین شب نغمه‌های اذان ایرانی برگزار شد

گزارش تصویری کنسرت فرزاد فرزین در تهران

” شب نغمه‌های اذان ایرانی ” روی صحنه می‌رود

گزارش تصویری کنسرت آرش و مسیح در تهران

پیمان ملکی خواننده تیتراژ پایانی ” به خانه برمی‌گردیم ” شد

گزارش تصویری کنسرت حامیم در تهران

روزبه بمانی در تهران به روی صحنه رفت

گزارش تصویری کنسرت مجید رضوی در تهران

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال 1403

تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت

حمید البرز با «دیوونگی» به دنیای موسیقی می آید

تابلوموزیکال تار و تاریخ برای روز بزرگداشت سعدی

آثار جدید علی نبوتی به زودی منتشر می‌شود

گزارش تصویری کنسرت آرمین زارعی در تهران

تک آهنگ «بی بدن» با صدای چاوشی منتشر شد

«به نام ایران» در تالار وحدت اجرا شد

آغاز فعالیت حامد برادران با هنرمندان بین المللی

«تار و تاریخ » را در جنگل حرا تماشا کنید/ قصه یک گیاه اسطوره‌ای

آثار جدید سهیل ماسان در صف انتشار

اثر جدید فرشید کاکاوند با نام «ساقی» منتشر شد

موسیقی فولکلوریک «عاشیقی» استان مرکزی ثبت ملی شد

اجرای پروژه «و تو هم برنگشتی» مهیار علیزاده آغاز شد

اجرای «ارکستر باس» در هجدهمین شب موسیقی ارسباران

آثار جدید سهیل ماسان در صف انتشار

تار و تاریخ با محرم اسرار در معبد آناهیتا

هنرمندان
آرشیو هنرمندان ...