اخبار هنرمندان موسیقی


آخرین آلبوم ها
photo 2017 12 20 11 28 57

دیوونه بازی ماکان در هوای دودی تهران

 

ماکان بند برای اولین بار در سالن مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران با هواداران خود هم آوا شد

آوای پاپ – محمدرضا برگی : گروه موسیقی ماکان که پیش از این در نیمه اول آذر ماه به مدت سه شب روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه رفته بودند ، برای اولین بار بر روی صحنه مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران با دوست داران خود دیدار کردند.

اولین چیزی که پس از ورود به سالن به چشم می خورد ، طراحی منحصر به فرد صحنه توسط گروه دکور بود که جلوه های بصری زیبایی را برای هواداران فراهم آورده بود و همچنین سی دی تنها آلبوم گروه ماکان که برای تمامی حضار به عنوان هدیه تدارک دیده شده بود .

این کنسرت با وجود پر شدن سالن ، با تاخیر 20 دقیقه ای آغاز شد و مقدمه آن پخش موزیک ویدیوهایی از ماکان بند ، حمید هیراد ، پازل بند و فرزاد فرخ در نمایشگرهای بزرگ سالن بود که با استقبال مردم همراه بود . لازم به توضیح است تیزر قطعه” لعنت به من ” از ماکان بند که به زودی پخش خواهد شد ، برای اولین بار به صورت اختصاصی برای هواداران پخش شد .

در حالی که پس از اتمام موزیک ویدیوها ، هواداران با تشویق های خود برای شروع کنسرت لحظه شماری می کردند ، با غافلگیری رهبر ارکستر گروه ماکان و سرپرست این گروه هنری مواجه شدند . امیر میلاد نیکزاد و یاشار خسروی پس از قرار گرفتن در جای خود در روی صحنه با گفتن جمله ی ( اماده اید امشب بترکونیم ) سالن را به حد انفجار رساندند و موزیک های ریمیکس شده ی شیک ، دلگیری و هر بار این درو را پشت سر هم پخش کردند .

نهایتا بعد از گذشت 40 دقیقه از زمان کنسرت ، امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان گروه ماکان به روی صحنه آمدند و قطعات نرو ، با تو آرومم ، چشای تو ، پنجره ، دلگیری ، این خیابونا و دیوونه بازی را در قسمت اول کنسرت به اجرا در آوردند .

از نکات قابل توجه ، لباس های کاملا مکمل این دو خواننده جوان بود که به صورت ست کاملا سفید و مشکی طراحی شده بود.

بعد از اتمام قسمت اول کنسرت امیر مقاره با کسب اجازه از رهبر ارکستر و سرپرست گروه ماکان با هواداران در مورد صحبت های اخیر که در مورد آن ها گفته شده بود ، به گفت و گو پرداخت و رو به جمعیت کرد و گفت : پول ارزشی ندارد و اصلا پول برای ما اهمیتی ندارد که با تشویق گرم حضار همراه شد .

در این حین شوخی های جالب و جذاب دوطرفه امیر مقاره و رهام هادیان فضای طنز جالبی در سالن پدید اورده بود . در یکی از این شوخی ها رهام در جواب امیر که گفته بود با پول به این جایگاه نرسیده است گفت : من با تاکسی امدم که صدای خندیدن تماشاگران سالن را فرا گرفت .

پس از اتمام این لحظات احساسی و طنز آمیز جمعیت برای دیدن تک نوازی یاشار خسروی با ساکسیفون دعوت شد که به همراه امیر میلاد نیکزاد لحظات شادی را برای هواداران فراهم آوردند .

از مهمانان محبوب و نامی این کنسرت میتوان به حمید هیراد ، علی ضیاء ، سیاوش خیرابی و فرزاد فرزین اشاره کرد . خالق اثر ” عاشقانه ” که چند روز پیش در چهارمین جشنواره سالانه ” موسیقی ما ” برنده تندیس طلایی بهترین قطعه موسیقی پاپ از نگاه مردمی در سال گذشته شده بود ، قبل از این یک قطعه را با شعر و ملودی ساخته گروه ماکان به نام دیوونه منتشر کرده بود که در میان تشویق هنر دوستان قسمت ابتدایی این آهنگ را برای حضار اجرا کرد . ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که یاشار خسروی به عنوان نوازنده ساکسیفون در گروه شوک که گروه ارکستر فرزاد فرزین نام دارد نیز فعالیت می کند .

قسمت دوم کنسرت با پیانو نوازی امیر میلاد نیکزاد و اجرای اهنگ زیبای اسپانیایی quizas از Andrea Bocelli توسط رهام هادیان اغاز شد و پس از ان قطعه معروف ” هر بار این درو ” با هم صدایی حضار به اجرا درامد . بعد از اجرای آهنگ های بازیچه ، مثل کوه ، ای داد ، یه لحظه نگاه کن و شیک دوباره با درخواست علاقه مندان به موسیقی نوبت به قطعه ” هر بار این درو ” رسید تا این قطعه پایانی بر شب پر انرژی و شاد برج میلاد تهران باشد .

علی الماسی(گیتار الکتریک) ، مجید عطرلی(گیتار باس) ، سهیل اباذری(کیبورد) ، احمد عباس نیا(درامرز) ، انوشیروان تقوی(گیتار اسپانیش) و مهران فرشباف(پرکاشن) به همراه یاشار خسروی(سرپرست گروه و نوازنده ساکسیفون) و امیرمیلاد نیکزاد( رهبر ارکستر و تنظیم کننده گروه) نوازندگان این گروه هنری نوپا را تشکیل می دادند .

این گروه با sold out کردن ۱۰ سانس در تهران در طول آذر ماه رکورد جدیدی را برای خود ثبت کردند.

شایان ذکر است ، این کنسرت به همت شرکت << آوازی نو >> به مدیریت حسن اردستانی و مدیریت اجرایی محمد ناصری و حمیدرضا عشقی و مدیریت برنامه ریزی فاطمه شجاعی به اجرا درآمد .

در ادامه تصاویر زیبای این اجرا را از دریچه نگاه مهسا محمود زاده مشاهده می کنید .

منبع: اختصاصی آوای پاپ

 

تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2017     /     چاپ این صفحه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط

آخرین اخبار موسیقی ایران

” شب نغمه‌های اذان ایرانی ” روی صحنه می‌رود

گزارش تصویری کنسرت آرش و مسیح در تهران

پیمان ملکی خواننده تیتراژ پایانی ” به خانه برمی‌گردیم ” شد

گزارش تصویری کنسرت حامیم در تهران

روزبه بمانی در تهران به روی صحنه رفت

گزارش تصویری کنسرت مجید رضوی در تهران

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال 1403

تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت

حمید البرز با «دیوونگی» به دنیای موسیقی می آید

تابلوموزیکال تار و تاریخ برای روز بزرگداشت سعدی

آثار جدید علی نبوتی به زودی منتشر می‌شود

گزارش تصویری کنسرت آرمین زارعی در تهران

تک آهنگ «بی بدن» با صدای چاوشی منتشر شد

«به نام ایران» در تالار وحدت اجرا شد

آغاز فعالیت حامد برادران با هنرمندان بین المللی

«تار و تاریخ » را در جنگل حرا تماشا کنید/ قصه یک گیاه اسطوره‌ای

آثار جدید سهیل ماسان در صف انتشار

اثر جدید فرشید کاکاوند با نام «ساقی» منتشر شد

موسیقی فولکلوریک «عاشیقی» استان مرکزی ثبت ملی شد

اجرای پروژه «و تو هم برنگشتی» مهیار علیزاده آغاز شد

اجرای «ارکستر باس» در هجدهمین شب موسیقی ارسباران

آثار جدید سهیل ماسان در صف انتشار

تار و تاریخ با محرم اسرار در معبد آناهیتا

احتمال اجرای هنرمندان ترکیه ای و پاکستانی در تالار وحدت

تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید

معنی ضرب المثل جوینده یابنده است

برگزیدگان «موسیقی» جشن حافظ معرفی شدند

بازیگران پروژه «و تو هم برنگشتی» مهیار علیزاده معرفی شدند

اجرای عاشقانه‌هایی برای ایران در روزهای آخر اسفند

راه‌یابی ۲۰ گروه به مرحله نهایی سرود روستایی رضوی

هنرمندان
آرشیو هنرمندان ...